
RelacjeRynku.pl to...
LOGINTRADE i Zingflow stawiają na AI i AI Agents w zakupach B2B – wywiad z Tomaszem Wudarzewskim i Michałem Szlachcicem
Media
Świat technologii przyśpiesza i zmienia się niezwykle dynamicznie, a niekwestionowany prym wiedzie AI. Jak z perspektywy biznesu wygląda oferowanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze zakupów korporacyjnych, opartych o zakupowych agentów AI i rozwiązania wsparte sztuczną inteligencją? Zapytaliśmy o to ekspertów w studiu!
Przeprowadziliśmy wywiad z Tomaszem Wudarzewskim i Michałem Szlachcicem – przedstawicielami Grupy Kapitałowej LOGINTRADE, pełniącymi funkcje zarządcze w kluczowych spółkach zależnych i doradcze wobec Zarządu LOGINTRADE S.A., czyli firmy technologicznej z rynku giełdowego NewConnect.
Podczas nagrania poprosiliśmy o przybliżenie profilu biznesowego spółek LOGINTRADE i Zingflow, wchodzących w struktury Grupy Kapitałowej LOGINTRADE, porozmawialiśmy o obszarze produktowym na rynku sourcingu i e-procurement oraz szansach rozwojowych związanych z zakupowymi agentami AI i szerzej rewolucją AI. Nie zabrakło oczywiście pytań inwestorskich i nakreślenia aktualnych celów operacyjnych i strategicznych.
Premiera wywiadu w czwartek 30 października o godz. 10:30 na kanale inwestorskim YouTube RelacjeRynku.pl Agencja Relacji Inwestorskich:
O LOGINTRADE S.A.:
LOGINTRADE S.A. jest spółka publiczną, której akcje notowane są na rynku alternatywnym NewConnect, prowadzonym przez warszawską Giełdę Papierów Wartościowych (ticker: LGT).
LOGINTRADE S.A. jest nowoczesną spółką technologiczną, działającą na rynku sourcingu i e-procurement, której flagowy produkt – platforma zakupowa LOGINTRADE – skutecznie optymalizuje procesy biznesowe w przedsiębiorstwach oraz administracji publicznej w obszarze zakupów i przetargów korporacyjnych.
W ramach Grupy Kapitałowej LOGINTRADE dostarczane są produkty w modelu SaaS, które są stale rozwijane w kierunku wykorzystania AI, a u podstaw ich projektowania leży innowacyjność, unikatowość, zaawansowane i nowoczesne technologie IT/AI/AI Agents oraz know-how zakupowe. Ze względu na uniwersalność produktową celem Grupy LOGINTRADE jest skalowalność biznesu, dywersyfikacja produktowa w ramach poszczególnych segmentów rynku, jak również ekspansja geograficzna na rynki zagraniczne.

